Jetzki-drama

God kväll!
Jaa, denna dagen slutade inte riktigt så som jag trodde att den skulle...
Vi började med lite häng på stranden för att sedan dra oss in mot centret som var jäkligt häftigt med alla dessa gamla stilar på hus och kanter. 
Färden gick vidare mot shooting center för grabbarna och manikyr and pedikyr spa för damerna. Första gången jag var på pedikyr och jag längtar redan tillbaka. Innan hemfärd gick vi in på TJ maxx, ett outlet kan man säga. Efter lite shopping drog vi hemåt för att sedan avnjuta en härlig färd med Jetzkin jag och min bror. Men det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Efter en halvtimmes prövande fick vi äntligen igång motorn och drog iväg på ån som ledde oss ut i sjön. Längs sjön låg några barer fulla med folk och karaokemusiken kunde man höra från andra sidan sjön. Bara det att motorn dog, MiTT UTE PÅ JÄVLA SJÖN. Panik! Hajar! Aligatorer! Tur att jag har en lugn bror;) där satt vi i en kvart och vinkade in mot baren och folk vinkade glatt tillbaka... 
Efter en stund kom en båt och hjälpte oss in till kanten precis mitt på baren. Härligt! Älska amerikanarna! Folk hjälpte till ringa farsan men det gick inte komma fram så Micke fick åka iväg med en snubbe i hans pick up( alla har pick up i Texas) och leta efter vårt hem! En familj bjöd mig på öl så jag satt och snackade med dem tills Micke och pappa med alla våra grannar kom med båt och hämtade Jetzkin . 2 timmars slit, eller två gratisöl som jag fick av dem i barenkan man oxå räkna på;)
Vilken kväll! Och man har fått träffa så sköna människor ikväll, tack vare helvetes Jetzkin! Jag ska åka Eriks jetzki fler gången om det blir så här kul varje gång ;)
Puss på er !


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0