Jävligt mkt förlåt

För dålig uppdatering. Blogg.se funkade inte på hotellet i Florida, MEN eftersom vi nu är i Houston Texas så gör vi ett nytt försök!

Som sagt, Houston är vi i nu. Vi bor hos pappas barndomskompis Erik i ett jävligt fint villaområde. Häftigt att verkligen känna på det amerikanska livet, tack och lov så älskar jag det! Kanske beror på att Eriks familj är helt underbara.
Igår hämtade vi en palm som vi sedan planterade i trädgården. Grannar kom och hjälpte till så det började serveras öl och till slut hamnade bredvid grannens polisbil, hänvisar till bild nedan.
Sedan åkte vi till en restaurang(man äter alltid ute här i Amerika) , kände på min första bira här i USA den smakade jävligt fint:)
Idag har vi varit i shoppingcentret och jag skulle köpa ett par Steve Madden men dem fanns inte i min storlek. Tror jag minst kommer få med mig 10 par skor hem, bara så du vet gubben ;)

Imorgon ska grabbarna gå och skjuta och jag och Lollo ska gå på manikyr och pedikyr. Har ju redan kännt på en M4a och det räcker. Kan tillägga att ägaren till M4an bad mig Skjuta ner en snubbe och sedan garvade han, kul skämt här i Texas :)

Sitter nu på verandan och pustar ut efter ett löppass, klart man tar med sig träningen hit !

Hoppas ni i Sverige har det lika gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0